Informacja pomocy psychologiczno- pedagogicznej
dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(proszę właściwe zakreślić znakiem x): | dla jednego ucznia, | dla grupy uczniów. |
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(Nazwa szkoły lub placówki)
Uczniowie objęci pomocą:
Lp. | Imię i nazwisko | Oznaczenie
klasy |
Data i podstawa założenia karty |
|
- Charakterystyka ucznia (uczniów):
- Cele do osiągnięcia w zakresie, w którym uczeń wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Cele edukacyjne: |
|
Cele terapeutyczne: |
|
- Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia (zgodnie z przepisami w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych)
- Dostosowanie do potrzeb i możliwości ucznia treści nauczania.
- Metody pracy z uczniem
- Działania wspierające rodziców
Forma wsparcia
(porady, konsultacje, warsztaty, szkolenia) |
Dodatkowe informacje |
|
- Zakres współdziałania szkoły (w zależności od potrzeb) A. z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, w tym poradniami specjalistycznymi,
Współdziałanie z Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną w zależności do potrzeb- szkolenia, porady i konsultacje
B. z placówkami doskonalenia nauczycieli,
W chwili obecnej nie ma konieczności nawiązywania współpracy C. z organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.
- W jaki sposób zostanie przeprowadzone ocena efektywności udzielanej uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej
UWAGI
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………….
Data i podpisy osób uczestniczących w posiedzeniu Zespołu Podpis dyrektora szkoły lub placówki